Forum de Academy

CEPAT.MESRA.TERKINI
 
HomeHome  PortalPortal  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log in  

Share | 
 

 Genius sgt....

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
cute_iza
Junior
Junior


Number of posts : 149
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Genius sgt....   Wed May 14, 2008 1:55 pm

Sekolah menengah tempat Mazlan belajar baru dibuka. Sempena dengan sesi baru itu, sekolah berkenaan memperkenalkan satu peraturan baru mewajibkan ibu bapa pelajarnya menghubungi sekolah seandainya anak mereka tdk dpt hadir pada hari tersebut.

Suatu hari, Mazlan berpakat dengan kengkwn utk ponteng dan g tgk wayang kat KLCC. Sebaik je ibu dan ayahnya keluar ke tmpt keje, Mazlan terus menelefon pejabat sekolahnya di Ampang.

Kata Mazlan,

"Helo...encik, saya nak beritahu yang anak saya Mazlan, pelajar tingkatan 1 D, tdk dapat hadir ke sekolah hari ni. Dia demam panas"

"Oo...macam tu. Kesiannya.." Jawab kerani bertugas. "Saya akan memaklumkan kepada guru kelas Mazlan. tapi sebelum tu, boleh saya tau, siapa bercakap sana?"

"Bapak saya," balas Mazlan

Back to top Go down
View user profile
Luis Zaha
Mastermind
Mastermind


Number of posts : 205
Registration date : 2008-04-28

PostSubject: Re: Genius sgt....   Wed May 14, 2008 5:01 pm

Erm..per la budak tu..kalu nak menuang pun pandai-pandai la.. erm..nasibla..
Back to top Go down
View user profile
cute_iza
Junior
Junior


Number of posts : 149
Registration date : 2008-05-13

PostSubject: Re: Genius sgt....   Wed May 14, 2008 5:13 pm

kelakau...tu la namer nyer lg lurus dr bendul
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Genius sgt....   Today at 6:12 pm

Back to top Go down
 
Genius sgt....
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Welp, I'm back...
» Here's a genius idea from Avid
» She's Kind of a Genius?
» Genius and Baka - First Meeting.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Forum de Academy :: Entertainment :: Humor & Jokes-
Jump to: